Przyszłość fizjoterapii i rehabilitacji. Dlaczego warto wziąć udział w REHA Trade Show?
Przyszłość fizjoterapii i rehabilitacji to wytyczna, do której dzisiejszy biznes musi się dostosować. Przewidywanie potrzeb klientów, szukanie odpowiedzi na mnożące się schorzenia cywilizacyjne, jak i wynajdowanie innowacji, które zrewolucjonizują leczenie to dziś podstawa rozwoju w branży. Na tych elementach skupia się REHA Trade Show, czyli wiodący event sektora rehabilitacyjno-fizjoterapeutycznego.
Program wydarzenia zaplanowanego na 14 kwietnia w Warszawie dopasowany został pod wymagania współczesnego uczestnika pracującego w różnych sektorach branży – od właścicieli i kadr zarządzających klinikami, po specjalistów służby zdrowia, przyszłych rehabilitantów i fizjoterapeutów, czy opiekunów osób niepełnosprawnych i starszych.
REHA Trade Show to kompleksowe wydarzenie, w którym odwiedzający nie tylko mogą uzyskać najnowsze informacje dotyczące wiedzy przedmiotowej w branży, ale również skupić się na aspektach funkcjonowania w niej, które pomogą w rozwinięciu biznesu (REHA Management). Ponadto, będzie można poznać trendy i innowacje, które wzbogacą ofertę poszczególnych przedsiębiorstw (REHA Trends), a także wziąć udział między innymi w kursie ABC narządu ruchu USG staw kolanowy.
Tym samym REHA Trade Show to kompleksowy event, który porusza każdą stronę prowadzenia biznesu w branży rehabilitacyjno-fizjoterapeutycznej. Doświadczenie organizatorów (to trzecia edycja) dodatkowo przemawia za jakością wydarzenia.
REHA Trade Show – program wydarzenia
REHA Managament to panel poświęcony zarządzaniu w branży. Eksperci nauczą, jak skuteczniej sprzedawać usługi, jak budować wizerunek marki i nią zarządzać, a także zdradzą, jak utrzymać już korzystających z usług klientów.
Plan prelekcji:
Elżbieta Sawczuk - „Jak sprzedawać swoje usługi i produkty drożej niż konkurencja i nadal mieć dużo klientów?”
Krzysztof Pakulec - „Zarządzanie gabinetem fizjoterapeutycznym przez liczby”
Karolina i Michał Dachowscy - „Jak radzić sobie z klientem, który nie szanuje mojego czasu i odwołuje na ostatnią chwilę?”
Karolina i Michał Dachowscy - „Jak pozyskać nowego klienta - nie tylko w sieci?”
Agnieszka Polska-Kamieńska - „Innowacyjne sposoby rozwoju biznesu dla branży rehabilitacyjnej”
Andrzej Zakręcki - „Rozwiązanie Mediprintic do leczenia urazów przedramienia”
REHA Trends to część konferencyjna poświęcona innowacjom i zmianom, które są „jutrem” branży fizjoterapii i rehabilitacji.
Plan prelekcji:
Jerzy Bartodziej – Meden Inmed - „Holistyczne podejście do terapii pacjenta neurologicznego przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii zrobotyzowanych – neurorehabilitacja”
Grzegorz Lubaś – Eres Medical - „Terapia IHHT - terapia mitochondrialna jako nowatorskie narzędzie rehabilitacji - zastosowanie, wskazania i sposób prowadzenia zabiegu
Dr Jan Pokrywka – Hbot- „Czym jest normobaria a czym hiperbaria?” Dominik Sieroń – Polskie Towarzystwo Fizjoterapii - „Radiologia w czasach Covid-19 i mobilna ultrasonigrafia”
Prof. Grażyna Brzuszkiewicz-Kuźmicka – Polskie Towarzystwo Fizjoterapii - „Znaczenie fizjoterapii w wybranych chorobach naczyniowych mózgu leczonych operacyjnie”
Piotr Sierpowski – Bemer Polska - „Stymulacja mikrokrążenia krwi w nowoczesnej fizjoterapii i rehabilitacji”
Bartłomiej Lubiatowski – RSQ Technologies - „Nowy wspaniały świat fizjoterapii”
Grzegorz Lankosz - „Tensomiografia - Obiektywna ocena zaburzeń funkcjonalnych mięśni”
Marek Kluszczyński - „Diagnostyka wad postawy i leczenie skolioz według nowej koncepcji równowagi odruchowej kręgosłupa (Metoda ROK) z wykorzystaniem urządzenia GraviSpine”
Prof. Uczelni dr hab. Marta Woldańska-Okońska - „Wpływ impulsowego pola magnetycznego w Systemie JPS na homeostazę organizmu, zastosowania w profilaktyce, leczeniu i rehabilitacji. Aktualny stan wiedzy i doświadczenia własne”.
REHA Trade Show pod znakiem jakości największych branżowych marek
Znakiem jakości REHA Trade Show jest nie tylko to, że w Warszawie odbędzie się już trzecia edycja cieszącego się coraz większą popularnością wydarzenia, ale również partnerzy, największe branżowe marki, które współpracują przy organizacji eventu.
Złotym sponsorem REHA Trade Show jest NORAX Medical, producent sprzętu medycznego.
Partnerem Strategicznym REHA Trade Show jest Technomex.
Partnerem Wydarzenia REHA Trade Show jest PURO Warszawa Centrum.
REHA Trade Show
14 kwietnia 2022
PGE Narodowy, Warszawa
www.rehatrade.pl
KUP BILET JUŻ DZIŚ: www.rehatrade.pl/kup-bilet/