Artroskopia od podstaw do perfekcji

W dniach 2-3 grudnia 2022 r. w hotelu Copernicus w Toruniu odbędzie się I Konferencja PTArtro/Fizjo Junior-Master, organizowana przez Zarząd Polskiego Towarzystwa Artroskopowego.

Została ona zaplanowane w formie warsztatów, pozwalających na uporządkowanie wiedzy i umówienie jej wykorzystania w praktyce, w oparciu o konkretne przypadki kliniczne.

Artroskopia od podstaw do perfekcji

Spotkanie będzie miało formułę Junior-Master, co oznacza, że doświadczeni „Masterzy” podzielą się swoim doświadczeniem z aspirujacymi do tego miana w przyszłości „Juniorami” podczas swobodnej dyskusji i partnerskiej interakcji. Stwarza to jedyną w swoim rodzaju okazję do uczenia się podstaw od najlepszych w swojej dziedzinie.

Wydarzenie adresowane jest do rezydentów, młodych specjalistów ortopedii zainteresowanych artroskopią oraz fizjoterapeutów zajmujących się urazami sportowymi. Pierwszego dnia Konferencji zajęcia poświęcone będą urazowi stawu kolanowego i bólowi barku, a drugiego dnia – bólowi stawu skokowego i bólowi biodra.

„Fizjoterapeuta” jest patronem medialnym wydarzenia.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie organizatora: https://www.juniormaster.pl/

Więcej z tagiem