Poduszka Moon jako remedium na pracę przy biurku

Bardzo częstym źródłem problemów z plecami, ale także z kończynami dolnymi i górnymi, jest błędna mechanika stawów kręgosłupa. Długie pozostawanie w pozycji zwiększonej lordozy powoduje nadmierne napięcie mięśni tego odcinka. Natomiast wygięcie w drugą stronę może powodować dyskopatię i rwę kulszową. Przeważnie przyczyną takich problemów jest długotrwała wymuszona pozycja ciała.

Najlepiej wiedzą o tym fizjoterapeuci. Jednym z nich jest Harmoza Piotr, pracujący od 30 lat jako masażysta i posiadający kilkunastoletnie doświadczenie pracy w fizjoterapii z pacjentami z ciężkimi i przewlekłymi bólami ciała. Z jego obserwacji wynika, że efekty pracy podczas terapii bywają zaprzepaszczone przez powrót pacjenta do niewłaściwych praktyk pozostawania przez dłuższy czas w pozycji niefizjologicznej. Aby zaradzić problemowi, postanowił on stworzyć narzędzie wymuszające właściwą pozycję pacjenta podczas siedzenia.

Tak powstała poduszka ortopedyczna suNew Moon Balance Original. Poduszka ta inicjuje pozycję neutralną kręgosłupa odcinka lędźwiowego i szyjnego, co wywołuje korzystną zmianę w wyższych partiach ciała, w tym w kręgosłupie piersiowym, mięśniach karku, barków i łopatek. Dzięki temu poduszka odciąża kręgosłup w pozycji siedzącej i zapobiega powstawaniu dolegliwości bólowych, a jednocześnie zapobiega zwiększaniu napięcia mięśni podpotylicznych, które może powodować migreny, zawroty głowy czy nudności. SuNew Moon Balance Original stanowi świetne narzędzie służące zarówno profilaktyce, jak i leczeniu bólów kręgosłupa, co potwierdzają opinie zadowolonych klientów. Należy do nich dr Tomasz Zimnicki, który mówi: „Poduszka SuNew najpierw ustawiła mój spracowany kręgosłup do prawidłowej pozycji przed ekranem komputera, a teraz utrzymuje go w stanie używalności. Ustąpiły bóle karku i obręczy barkowej, które wcześniej były spowodowane nonszalancką, nieprawidłową pozycją przy klawiaturze. Poduszka przyczyniła się również do zrównoważenia miednicy, krzyż przestał dokuczać. Zacząłem więc polecać ją wśród przyjaciół, rodziny i znajomych”.

poduszkafish

Rekomendacje zadowolonych pacjentek można obejrzeć tutaj:

oraz przeczytać tutaj:

www.facebook.com/100068030274291/posts/460167996260872/?flite=scwspnss

W ślad za suNew Moon Balance Original Harmoza Piotr opracował kolejne narzędzia ortopedyczne. Jednym z nich jest poduszka ergonomiczna suNew Fish przeznaczona do stosowania na fotele miękkie (biurowe, samochodowe), odbarczająca nerw kulszowy i układ limfatyczny pośladków i ud. Jej odpowiednio wymodelowany kształt uwalnia taśmę powięziową od nacisku ciężaru ciała, co chroni przed odczuwaniem zmęczenia nawet podczas długiej podróży autem. Z kolei sportowcy po treningu dzięki użyciu poduszki doświadczają szybszej regeneracji siły kończyn dolnych.

suNew Fish

Natomiast poduszka ortopedyczno-empatyczna Stealth to pierwsza na świecie poduszka z możliwością regulacji wysokości i kąta ułożenia – zapewnia prawidłowe ułożenie głowy, karku i kręgosłupa podczas leżenia na boku i na wznak. Do jej zadowolonych użytkowników należy wybitny matematyk, wykładowca University of Texas w Dallas, dr Wiesław Krawcewicz, który mówi: „pracuję długie godziny przy komputerze (piszę moją następną książkę) i odczuwałem chroniczne bóle szyi i głowy. Pan Piotr polecił mi specjalnie zaprojektowaną poduszkę (Stealth), by skorygować położenie głowy w czasie snu. Poduszka jest skuteczna i przyniosła mi dużą ulgę. Polecam”.

Wiesław Krawcewicz

Poduszki można zamawiać online: https://pillowsunew.com, a także w sklepie stacjonarnym w Gdańsku (dane kontaktowe na stronie: https://masaze-gdansk.com.pl/).

Adres, link i dojazd do sklepu stacjonarnego Relaks & Terapia Harmoza Piotr: https://g.co/kgs/pMYEBM